اهداف و سیاست ها (بخش اول)
آشنایی با برخی از دیدگاه های مجمع روحانیون مبارز (16)
برای شناخت یک حزب سیاسی لازم است با مبانی فکری، اهداف و سیاست های آن آشنا شد. در این راستا در چند شماره گذشته به بررسی مبانی فکری مجمع روحانیون مبارز از قبیل؛ وحدت دین و سیاست و اسلام نوگرا، روشنفکری دینی و مبارزه با تحجر، اندیشه امام و لزوم دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، نفی استکبار و دفاع از مظلومان به ویژه فلسطین، صهیونیسم ستیزی، انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، رابطه جمهوریت و اسلامیت، قانون اساسی و ولایت فقیه و مفاهیم عاریه گرفته شده از مکتب غربی چون توسعه سیاسی، آزادی، جامعه مدنی، اصلاح طلبی و ... پرداختیم و متذکر شدیم که اصولاً این مبانی از اساسنامه و بیانیه های رسمی این تشکل سیاسی استخراج شده و به نوعی نشان دهنده میزان وفاداری امروز این تشکل به این مبانی و اصول هم می باشد.
اما در راستای کامل تر شدن این شناخت تلاش خواهیم کرد در چند شماره آینده، با برخی از اهداف محوری و سیاست های «مجمع روحانیون مبارز» نیز آشنا شویم.
الف) اهداف
در مقدمه اساسنامه روحانیون مبارز «نگهبانی و حراست از انقلاب، دستاوردها و ارزش های آن و خط امام خمینی(ره)» مهم ترین هدف تأسیس مجمع شمرده شده است:
«مجمع روحانیون مبارز تهران با این هدف و پس از کسب رضایت و تأیید رهبر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره) که به کمک مالی ایشان منتهی شد، تشکل یافت تا به خواست خدا بتواند نقش خود را در نگهبانی و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از خط همیشه جاوید معظم له ایفا نماید.»
نیز ماده سه اساسنامه، برخی از اهداف تشکیل روحانیون مبارز را در موارد زیر خلاصه کرده است:
1- نگاهبانی از مبانی و اهداف حقیقی اسلام که توسط وحی بیان شده و بر پایه اجتهاد و جهاد الهی قوام یافته و امروز در چهره انقلاب اسلامی ایران تجلی کرده است.
2- زنده نگه داشتن روح شدت و ستیز جامعه اسلامی علیه استکبار و همه دشمنان محارب و کینه توز اسلام و مسلمانان.
3- نشر و تبیین معارف اصیل اسلامی.
4- عنایت به اصول استوار «جدال احسن» نسبت به مخالفان.
5 - تحکیم مبانی وحدت و انسجام جامعه با رعایت ادب و احترام اسلامی.
6- تبیین شأن تاریخی نهاد مقدس روحانیت به عنوان پایگاه مطمئن اعتقاد و اندیشه اسلامی و سنگر مبارزه با استبداد و استعمار و همگام و همدل با محرومان و مستضعفان و پناهگاه مردم و پیشتاز فداکار در صحنه انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و تقویت همه جانبه این نهاد.
7- تکیه بر اصل ولایت فقیه و تبیین و تقویت مبانی تبلیغی و فرهنگی آن، به عنوان رمز عزت امت و ضامن حاکمیت اسلام ناب محمدی و استقلال و عظمت ایران و جوامع مسلمان.
8- اهتمام به امر حوزه های علمیه و مساجد به عنوان سنگرهای محکم و اصیل نشر معارف اسلامی.
9- نشر و تبیین اندیشه ها و مواضع رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در مسائل مختلف، با تکیه بر مبارزه با اسلام سرمایه داری، اسلام مستکبران، اسلام مرفهین بی درد، اسلام منافقین، اسلام راحت طلبان و در یک کلمه اسلام آمریکایی و دفاع از اسلام پابرهنگان، اسلام مستضعفان، اسلام ستم دیدگان تاریخ، اسلام عارفان مبارزه جو، اسلام پاک طینتان عارف و در یک کلمه اسلام ناب محمدی و زمینه سازی برای اجرای درست این رهنمودها.
01- تقویت قوای تقنینی، اجرایی و قضایی نظام جمهوری اسلامی و حمایت از آنها در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری.
گفتنی است که در گذر زمان و طی سالیانی که از تأسیس مجمع روحانیون می گذرد، برخی اهداف، مانند بندهای دو، هفت و هشت در عمل کم رنگ شده است. در واقع همچون بسیاری دیگر از گروه های سیاسی در ایران، فعالیت در صحنه انتخابات، نمایانگر حضور مجمع در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی بوده است.
ب) سیاست ها
1-سیاست های داخلی
خط مشی روحانیون مبارز در این زمینه، در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی تعریف می شود. با توجه به اساسنامه این تشکل سیاسی روحانی، موارد زیر را می توان از اهداف مجمع در سیاست های داخلی برشمرد:
1/1- حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن؛
2/1- پیروی از خط امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری؛
3/1- گفت وگو و جدال احسن با مخالفان
4/1- حمایت از ولایت فقیه؛
5/1- تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران.(1)
علاوه بر راهبردهای کلی یاد شده، برخی دیگر از خط مشی های مجمع در سیاست داخلی به شرح زیر است:
6/1- نظام حزبی مطلوب
مجمع روحانیون مبارز به جامعه ای چند صدایی که در آن آرا و اندیشه های گوناگون در تعامل و تضارب باشند، اعتقاد دارد. بر این اساس نگاه مجمع به فعالیت های حزبی در جامعه، مثبت است.
این تشکل روحانی ضمن آنکه فعالیت احزاب را جایز می شمارد، بر تکثر و تعدد آن نیز تأکید دارد. کروبی عضو و دبیرکل پیشین مجمع روحانیون در این ارتباط می گوید: «جمعیت ما، جمعیتی است که از ابتدا طرفدار توسعه سیاسی، تضارب افکار، جامعه مدنی، تکثر ]بوده[، حتی تحمل حرف های مخالفین را هم داشتند.»(2)
7/1- روحانیت و تحزب
دیدگاه اعضا نشان می دهد که مجمع با تشکیل احزاب سیاسی توسط روحانیان موافقند. با وجود این، مجمع روحانیون خود را یک حزب سیاسی نمی داند، بلکه در راستای ایفای نقش دینی به فعالیت سیاسی می پردازد. سیدمحمد خاتمی، در این باره می گوید: «بنای ما این نبوده که یک حزب در مقابل یا کنار احزاب دیگر تأسیس کنیم، بلکه می خواهیم از موضع روحانی بودن به وظایف دینی و اسلامی خود در چارچوب جمهوری اسلامی عمل کنیم. البته روحانیت کارکرد سیاسی دارد و مانند دیگران در تمامی امور سیاسی مشارکت و حضور دارد.»(3)
اعضای مجمع روحانیون مبارز بر این اعتقادند که فعالیت احزاب در صحنه سیاسی جامعه ایران موجب رونق انتخابات و حضور و مشارکت فعال مردم در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی می شود. مهدی کروبی دبیر وقت مجمع، موضع رسمی تشکل خود را در این باره چنین بیان کرد: «ما از ابتدا طرفدار احزاب بوده ایم و اگر مسئولیتی هم داشته باشیم، احزاب را برای فعالیت سالم تشویق و ترغیب می کنیم و معتقدیم در صحنه سیاسی امروز کشور، وجود احزاب لازم و ضروری است. ما باید تلاش کنیم که تشکل ها و احزاب باشند و رقابت های جدی با هم داشته باشند، اما رقابتی سالم و صمیمی با حفظ حرمت و ادب؛ بتوانند از همدیگر نقد و انتقاد داشته باشند.» (4)
دلیل اصلی ضرورت وجود احزاب از دیدگاه مجمع روحانیون، اعتقاد به کارکرد کنترلی و نظارتی احزاب در راستای حفظ تحرک و پویایی در جامعه اسلامی است. کروبی در این باره ابراز می دارد: «اگر بخواهند جامعه مدنی باشد و آزادی باشد و دموکراسی باشد و جامعه چند صدایی باشد معتقد به ]وجود[ تشکل و احزاب گوناگون هستیم.»(5) «... من مکرر صحبت کرده ام روی تقویت احزاب، احزاب فراگیر، تشکل های مختلف. اگر بخواهید جامعه باز باشد، نظارت باشد، موازنه باشد، عیب و نقص ها گفته شود، کم و کاستی ها گفته شود، لازمه اش وجود احزاب و تشکل ها و مطبوعات آزاد است.»(6)
اندیشه سیاسى مسلمانان 145
فتح الله پریشان
مبانی نظری اندیشه سیاسی همدانی
آفاق
شهاب زمانى
نگاهی به گرایش های فمینیستی-5
اصطلاحات
گسترش رویکرد ساختارگرایانه
درک بینش ساختارگرا پیچیده نیست. اگر به خانه خود نگاه کنیم متوجه اجزایی می شویم که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و این اجزا با در کنار هم قرار گرفتن، کلیتی معنادار به نام خانه را ساخته اند. ترتیب قرار گرفتن لوازم خانه می تواند صورت های متفاوتی داشته باشد ولی همواره آن چیزی که ثابت است خود ساخت خانه است.
با سیری در آن دسته از متون علمی و فلسفی که خود ساختارگرا بوده اند و یا به ساختارگرایی پرداخته اند، می توان این تعریف جامع و مانع را از مفهوم ساخت استنباط کرد: «ساخت، شبکه روابط عناصر یک نظام در رابطه متقابل با یکدیگر است که این روابط می تواند طبق قواعد همنشینی و جانشینی صورت های جدید و گوناگونی به خود بگیرد و در عین حال کلیت یک ساخت واحد و ثابت را حفظ کند.»
ریشه های تفکر ساختی را می توان در آرای متفکران متقدمی چون «لایبنیتس» و حتی رواقیون یونان ردیابی کرد، اما در حقیقت حدود یک قرن پیش با انتشار کتاب دوره زبان شناسی عمومی «فردیناندو سوسور» در ژنو بود که تفکر ساخت گرا شکلی دقیق و منظم به خود گرفت و بارور شد.
به نظر می رسد، این جمله سوسور در کتاب زبان شناسی عمومی که «در زبان، تنها تفاوت وجود دارد»، همان نقطه اتکایی را ایجاد کرد که «ارشمیدس» به دنبالش بود تا دنیا را بر آن بنا کند و نفوذ و مقاومت زیاد ساختارگرایی، ریشه در قوت و استحکام این نقطه محوری نظریه زبان شناسی ساختاری سوسور دارد. با بررسی میزان نفوذ ساختارگرایی می توان، تصویری کلی تر و کل نگرتر از این رهیافت به دست آورد.
تفکر ساخت گرایانه به زبان شناسی و نشانه شناسی محدود نشد. این رویکرد به همه جا سرایت کرد. فلسفه، جامعه شناسی، مردم شناسی، نقد ادبی، مطالعات فرهنگی، روانکاوی، فلسفه علم و تاریخ و سایر رشته ها هرکدام به نحوی از ساختارگرایی تأثیر پذیرفتند و درون خود نظریه هایی مبتنی بر دیدگاه ساختارگرا را پرورش دادند و همچنین این رشته های علمی نیز متقابلاً بر ساختارگرایی تأثیراتی گذاشتند و با برقراری روابط بینامتنی، این تحولات را به یکدیگر اشاعه دادند. به عنوان مثال، «لاکان» در حوزه روانکاوی فرویدی ساختارگرایی را بسط می دهد، «لوی اشتراوس» با همین دیدگاه، در انسان شناسی دست به کشف ساختار ناپیدای نظام های خویشاوندی در جوامع قبیله ای می زند و «رولان بارت» در نشانه شناسی و اسطوره شناسی با همین رویکرد، دست به تحلیل می زند.
ساختارگرایی، هم به مثابه یک دیدگاه کل نگرانه و هم به مثابه یک روش، چند دهه یکه تاز دنیای اندیشه بود و در همه جا سلطه خود را پهن کرد. به طور مثال در علوم اجتماعی کارکردگرایی، ملقب به کارکردگرایی ساختاری شد و جالب تر این که تضادگرایان و تحول خواهان مارکسیست نیز که درست در نقطه مقابل اندیشه محافظه کارانه کارکردگرایی و ساختارگرایی قرار دارند، مارکسیسم ساختارگرا را تأسیس کردند.
نامه سرگشاده یک دانشجو به اصغر فرهادی!
آقای اصغر فرهادی شما که «جدایی نادر از سیمین» را ساختید و اسکار هم گرفتید، مبارک تان باشد! ولی من هم چند کلمه ای با شما حرف دارم...
برادر اصغر!
اینجا بعضی ها می گویند شما به قصد اعتراض و دشمنی با آرمان های ملت این فیلم را ساخته اید و برخی هم می گویند شما بهترین فیلم سینمای ایران را ساخته اید. ولی من با این حرف ها کاری ندارم. با اینکه فیلم شما، من و ملت من را دروغگو می خواند و تنها راه رهایی را مهاجرت به خارج می داند، با اینکه در ذهن شما چادر زیبای ما که از پاک ترین گوهر آفرینش یعنی مادرمان زهرا(س) به ما به ارث رسیده، گره خورده با فقر و بی فرهنگی، خشونت و بدبختی، با اینکه بازیگران فیلم شما در مصاحبه با رسانه های بیگانه به عدم امکان پخش صحنه های مبتذل در سینمای ایران اعتراض می کنند و با اینکه آقای شمقدری با شوق فراوانی فیلم شما را تحسین می کند، با اینکه بنیاد فارابی هزینه فیلم بعدی شما را تضمین می کند و با اینکه شما برنده جایزه جشنواره فجر شدید و با اینکه حرف های حاتمی کیا در برنامه «راز» سانسور می شود تا به شما و فیلم تان برنخورد! و با اینکه شما ادعا داشتید هر چه دارید از مردم است، هیچ کاری ندارم، فقط می خواهم برای تان بنویسم وقتی که ایران نبودید اینجا چه گذشت!
وقتی شما آن طرف تر از آب ها برای معرفی فیلم تان در محافل سینمایی حضور پیدا می کردید و وقتی گره کروات تان را در آینه محکم می کردید، اینجا در خیابان شریعتی، رو به روی یکی از دانشکده ها انفجاری رخ داد!
وقتی شما به عنوان مرد مسلمان دستان نامحرم آنجلینا جولی را با افتخار و با لبخند می فشردید، اینجا پسری به نام «علیرضا روشن» یتیم شد و زنی با صلابت اعلام کرد که به همسر «شهیدش» می بالد!
وقتی شما قند در دل تان آب می شد که قرار است جایزه «اسکار» بگیرید، ما اینجا با چفیه های مشکی به بدرقه شهیدان مان رفتیم!
برادر اصغر، ببخشید یادم رفت که شما دیگر برادر ما نیستید!
همان هایی که به شما اسکار دادند علیرضای ما را هم یتیم کردند.
آقای فرهادی وقتی شما و دوستان تان که به نشانه تمدن از گردن شان پاپیون آویزان کرده بودند، قاه قاه می خندیدید و بر مجسمه طلایی بوسه می زدید، ما اینجا با «حاجی بخشی» وداع کردیم!
راستی «نه نه علی» را می شناختید؟ شاید او برای تان دعا کرد که اسکار را برنده شدید! خداکند. نه نه علی از شما به علی اش چیزی نگوید. شما که نبودید او هم رفت پیش علی اش...
با خودتان فکر کرده اید که چرا فیلم تان مورد توجه غرب قرار گرفته است؟ به نظرتان اگر فیلمی از نکات مثبت جامعه ایرانی می ساختید با کیفیت بالا، بازهم به شما اسکار می دادند؟
آقای فرهادی مگر شما فرزند این خاک نبودید؟ مگر برای این ملت فیلم نساختید؟ پس چه شد که زبان به تشکر از «مایکل بارکر» گشودید و فراموش کردید همت، باقری و باکری را! نکند اینها را نمی شناسید؟
ما هم به سبک خودمان فیلم، هنر و جشنواره را می فهمیم ولی بی تعارف می گویم که «گول» خوردید و ارزان فروختید! شما با آنجلینا جولی دست حرام دادید و ما اینجا با فرشتگانی به نام«شهید»دست بیعت دادیم و افسوس که دیگر وقتی برای جبران ضررتان نیست...
تهران- آسیه کلایی- دانشجو
موزه عبرت ایران!!!!! حتما سر بزنید مخصوصا قسمت بازدید مجازی!!!!!!!!
از دوستم تشکر میکنم که این سایت رو بهم معرفی کردند.
تشکر
لطفا نظر بذارید!!!
به گزارش جهان به نقل از رسا رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) شگردهای جریان انحرافی را شیطانی دانست و گفت: در پاسخ به کسانی که می گویند این آدم قد و قواره اش اینقدر نیست که انحرافی عمیق را سازماندهی کند باید گفت که مدرس اصلی این جریان انحرافی ابلیس است که با تمام توان و تجربه اش به یاری ایشان آمده است.
آیت الله محمد تقی مصباح یزدی، در جمع شماری از نخبگان سیاسی و فرهنگی سراسر کشور به تبیین شگردهای جریان انحرافی و چگونگی مبارزه با آن پرداخت.
وی با اشاره به اینکه همه در اعمال و رفتار خود دارای نقص و عیب هستیم تصریح کرد: اگر توقع داشته باشیم برای تصدی پست های کشور اسلامی کسانی انتخاب شوند که هیچ نقص و عیبی در رفتار و فکر و اخلاقشان نباشد باید فقط منتظر ظهور امام زمان(عج) باشیم و این همان تفکر تفریطی هاست که می گفتند این کارها فایده ندارد و باید بنشینیم تا امام زمان(عج) بیاید.
آیت الله مصباح یزدی با اشاره به اینکه نباید در مسؤولین منتظر عصمت باشیم، اظهار داشت: این اشتباه است که به دلیل وجود نقص در مسؤولین، رای ندهیم بلکه در هر انتخابی باید سعی کنیم اصلح نسبی را برگزینیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به این سوال که برخی می گویند این کاری بود که خودتان کردید و حالا باید نتیجه آن را هم ببینید، گفت: نه آن روز که برای انتخاب شخصی زحمت کشیدیم تحت تاثیر بودیم و نه امروز تحت تاثیر هوچی گری ها و تبلیغات منفی قرار می گیریم بلکه در هر زمان هر چه که احساس کنیم تکلیف است با تمام توان انجام داده ولو با وظیفه و تکلیف سابق جور نباشد.
آیت الله مصباح یزدی در ادامه افزود: بنده قبلا از بعضی اشخاص که شما خوب می شناسید به دلیل جلوگیری از ضرر به نظام بسیاردفاع می کردم که البته همان زمان در بین موجودین بهترین بودند و بعدها همان اشخاص از ریزش های انقلاب شدند
رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به این شبهه که برخی می گویند آیا این حادثه قابل پیش بینی نبود، بیان داشت: خداوند انسان را مختار آفریده و ممکن است بعد از یک عمر گناه، توبه کند مانند حر و یا پس از یک عمر زهد و پارسایی در آخر ریزش کند که باید خیلی مراقب بود.
وی فسادهای پیچیده و عمیق را نتیجه برنامه ریزی دقیق ابلیس از سالیان قبل دانست و اظهار داشت: این فساد بسیار پیچیده می تواند بزرگترین نعمت الهی را که با تقدیم هزاران شهید به دست آورده ایم زیر و زبر کند.
آیت الله مصباح یزدی افزود: برنامه ریزی شیطان آنقدر دقیق و جامع است که پس از مهیا کردن زمینه ها یک نفر را از لایه های درونی بیرون می آورد و او شبکه ای را تشکیل می دهد تا بزرگترین نعمت الهی در طول تاریخ اسلام را از بین ببرد.
رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه شاید با یک فرمول صد عضوی بتوان دلایل این انحراف عظیم را یافت تصریح کرد: باید بدانیم از کجا می خواهند ما را فریب دهند و در این راه از چه شگردهایی بهره می برند.
آیت الله مصباح یزدی شگردهای جریان انحرافی را شیطانی دانست و گفت: در پاسخ به کسانی که می گویند این آدم قد و قواره اش اینقدر نیست که اینکارها را انجام دهد باید گفت که مدرس اصلی این جریان انحرافی ابلیس است البته به برخی می گویند اینها لیاقت آن را ندارند که عنوان جریان را داشته باشند و باید به آنها گروهک انحرافی گفت اما هر چه آنان تجربه شیطنت نداشته باشند اما ابلیس با تجربه چندین هزار ساله به کمک اینها آمده است.
وی با اشاره به اینکه قرائنی مبنی بر تاثیر گذاری بر رئیس جمهور از طریق وسائل غیر عادی وجود دارد اظهار داشت: این شخص منحرف با این بهانه که فوق العاده است و ارتباطات معنوی با امام زمان(عج) و اصحاب ایشان دارد تاثیر عجیبی بر رئیس جمهور گذاشته و اعتمادش را جلب کرده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: صرف اینکه یک نفر عمامه ای بر سر بگذارد و یا خود را اهل زهد و پارسایی و ارتباط با عوالم دیگر نشان دهد نمی توان به وی اعتماد کرد، گرچه که برخی از روی ساده لوحی گول این افراد را هم می خورند.
آیت الله مصباح یزدی یکی از شگردهای این جریان انحرافی را معرفی سرکرده آن به عنوان یک انسان مقدس و متدین و اهل ارتباط دانست و تصریح کرد: یکی از ترفندهای این جریان این است که می گوید ما غیبت کسی را نمی کنیم و نسبت به دشمنان اسلام نیز تبری نمی جویند که این از جلوه های نفاق است.
نمی شود کسی از دینداری و تدین حرف بزند و از امریکا و اسرائیل به عنوان دشمنان قسم خورده بشریت تبری نجوید و نسبت به آنان بدگویی نکند که این از ریشه های نفاق در این جریان است.
فیلم مبتذل و مستهجن همه رقمه موجود است !
فیلم عاشقانه داغ داغ با زیر نویس فارسی رسید !
فیلم ... با کیفیت بالا ده تا ، هزار تومن بیا ببر !
فیلم دارای صحنه های بسیار زیبا بدون سانسور اون صحنه های زیبا !
فیلم اونجوری میخوای ؟ آدرس بده بفرستم در خونتون !
بسم الله الرحمن الرحیم
بنده نزدیک به هشت سال است که با محیط اینترنت آشنایی دارم ،همیشه سایت ها و وبلاگهایی بوده اند که بدون هیچ گونه برخورد قانونی دست به انتشار تصاویر یا فیلم های غیر اخلاقی می زدند ، تا اینکه چند سال قبل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یک حرکت انقلابی اقدام به لجن روبی محیط اینترنت ملی کرد و تقریبا تمامی سایتها و وبلاگهای مستهجن یا موهن را متلاشی کرده و مدیران آنها را اکثرا دستگیر و محاکمه کرد .
دشمن پس از آنکه این ضربه هولناک را از سپاه دریافت کرده اکنون از راه دیگری سعی در انتشار این محتویات مستهجن دارد .
فروش اینترنتی فیلم های س.ک.س.ی
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد، وقتی در سایت های جست و جو بویژه گوگل مطلبی را جست و جو می کنیم گاها به سایت های تبلیغاتی یا فروشگاه های اینترنتی هدایتمان می کند دریغ از یک نکته در مورد کلمه جست و جو شده .
حتما رفقا هم با این سایتها و وبلاگها مواجه شده اند که اقدام به فروش فیلم های خارجی می کنند آن هم بدون سانسور .
با تبلیغاتی بسیار گسترده ، با عناوین انحرافی ولی تابلو !
فیلم های داغ عاشقانه بدون سانسور
منظور گرداننده گان این سایت ها از کلمه داغ چیست ؟
نکته جالب تصاویریست که جهت تبلیغ این فیلم های عاشقانه به کار رفته است ، عکس های وحشتناک از زنان و دختران استثمار شده، اما اینکه این زن ها چه ربطی به عشق دارند جای سوال است ، جالب آنکه خود خود مدیران این سایت ها هم کنار عاشقانه چند علامت تعجب می زنند .
در جامعه غربی امروز عشق یک دروغ است ، یک دروغ بزرگ که با آن جامعه شرقی را می فریبند وگرنه حنای عشق غربی بین خودشان دیگر رنگی ندارد .
عشق جامعه غرب امروز مساوی با س.ک.س است ، شاید کمتر فیلمی در اروپا یا آمریکا تولید شود که در آن از صحنه های مبتذل استفاده نشده باشد ولی دلیل این همه اصرار به نمایش روابط بین زن و مرد چیست ؟ آیا می خواهند جوان هایشان میل به ازدواج پیدا کنند ؟
نخیر قصد آنها مشغول کردن من و شما و آن جوان به این امور است تا با استفاده از غفلت ما برنامه های خود را پیاده کنند .
کسی منکر لذت روابط جنسی نیست ، یکی از پر لذت ترین نعمات الهی همین قضیه است ، چیزی که خداوند به مومنین وعده چنین و چنانی آن را در بهشت داده است .
به نظر من تمام نعمت هایی که خداوند در این جهان قرار داده است یک نمونه است ، مانند وقتی که می خواهیم برنج بخریم از فلان نوع برنج نیم کیلو می خریم اگر خوب بود با گونی می خریم .
خداوند این نعمت پاک را به ما داده ، چون مرغوب است می گوییم نا محدود از این لذت به ما بده ، خداوند می فرماید اشکالی ندارد ولی بهای آن ایمان است ، اگر پرداشت کنی بهره مند خواهی شد .
اما عده ای سود جو سعی دارند با وارد کردن لذت های قلابی و غیر اصلی تزئین شده به بازار لذات دنیا علاوه بر اینکه مارا از آن لذت مرغوب منحرف می کنند سرمایه ایمان ما را نیز چپاول می کنند .
حاصل این معامله چه می شود ؟ می شود کلاهی به گشادی تایر تراکتور !!
شاید بیش از 90 درصد فیلمهای تولیدی خارج دارای صحنه های غیر اخلاقی و غیر انسانی باشند ، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران توان تولید تعداد محدودی فیلم را دارد بنابراین جهت تنوع هم که شده مجبور به خرید فیلمهای خارجی است ، از فیلم های خریداری شده صحنه های غیر اخلاقی آن حذف می شود و اگر خانمها دارای لباس مناسب نباشند ، لباس تن آنها می کنند . هرچند باز گاها آن اثر سوء را دارد ولی نه مثل قبل . پس از آن این فیلمهای خارجی قابل پخش می شوند .
مسئول فروش فیلم های بدون سانسور کیست ؟
فروش علنی و گسترده فیلم های بدون سانسور آن هم با زیر نویس فارسی و قیمت بسیار پایین نمی تواند کار یک شخص یا یک گروه باشد ، این کار کار یک جریان است .
حتی گاها این فیلمهای مبتذل دوبله فارسی هم می شوند !
بله فیلم های عاشقانه مبتذل با دوبله فارسی !
به نظر شما یک فرد عادی یا یک گروه ساده می تواند دست به ترجمه یا دوبله این تعداد فیلم بزند ؟
نکته قابل تامل تر این است که این افراد به سادگی قابل شناسایی و پیگیری هستند چرا که آن ها از طریق پست محصولات خود را پخش می کنند و هزینه فیلم ها را در محل از مشتری در یافت می کنند .
وارد سایت می شوید ، آدرس را وارد می کنید دو روز بعد مجموعه فیلم ها توسط مامور محترم پست تحویل شما داده می شود و هزینه آن موقع دریافت می شود .
این کار مستلزم بستن قرار داد با اداره پست است ، و بستن قرار داد بدون دادن مشخصات حقیقی امکان پذیر نیست. پس مدیریت این گونه جریانات به سادگی قابل پیگیری و شناسایی هستند . ( از سایتهایی که این فیلم ها را به طور رایگان و از طریق دانلود در اختیار مراجعین قرار می دهند نباید غافل بود )
بنده خود مشاهده کرده ام گاها عده ای دست فروش نیز اقدام به توزیع و فروش اینگونه فیلم ها می کنند بدون هیچ برخوردی . در برخی مناطق افرادی هستند که هنگام عبوی رهگذران در گوش آنها نام فیلم ها را زمزمه می کنند ، سی دی سی دی ، فیلم ... ، شو ، سی دی ،...
چرا با این گونه افراد برخورد نمی شود ؟
امیدوارم مسئولین محترم نگذارند این جریان بیش از این قربانی بگیرد . نگذارند که جریان سایتهای مستهجن تکرار شود . آماری که بنده آن زمان به گوشم رسیده بود واقعا اسفناک بود ، فقط یکی از فیلم های سایت ... سه میلیون بار دانلود شده بود !
امیدوارم که دست گاه اطلاعاتی از این مساله بی خبر نباشد و در حال پیگیری این جریان باشد .
( می بینید ؟! وقتی آدم سیاسی نمی نویسه می شه آدم خوبه ، همه نظرات تعریفش رو می کنن و ازش تشکر می کنن ، ولی وای به روزی که بخوای از کسی انتقاد کنی ؛ دوستان من رو از نظراتتون محروم نکنید ، رو نظرات شما خیلی حساب میرم ، موضوعات پیشنهادی خودتون رو برای اینکه بی تعارف به اون پرداخته بشه برام بگید )منبع:
لطفا نظر بذارید!!!
اینکه حلقه آقای مشایی و حومه عقاید منحرف و لیبرالی دارند و عنوان داران جریان انحرافی هستند کسی پوشیده نیست ، در مقاطع مختلف هم چهره ضد دینی خود را از زیر ماسک ولایت مداری و دینداری بیرون آورده و بر دارندگان بصیرت جلوه گر نموده اند .
بحث حجاب از جمله بحث های بسیار پر اهمیت در اسلام است ، میبینیم در کشورهای اسلامی که حجاب وجود ندارد عملا اسلام نیز وجود ندارد ، کشور بدون حجاب یعنی لیبرالیسم ، هم دینی و هم سیاسی . دشمن ما شیطان بزرگ (در واقع کوچک ) ما را بهتر از خودمان میشناسد و می داند برای نابودی ما کافیست اسلام را از ما بگیرد ، انگاه به راحتی نابود میشویم .
دشمن می داند اگر حجاب نباشد جمهوری اسلامی از بین خواهد رفت ، جمهوری اسلامی از بین برود اسلام از بین میرود، نتیجه اینکه برای از بین بردن اسلام باید حجاب را از بین برد .
چگونه با حجاب مبارزه کنیم و آنرا از بین ببریم ؟
1 - عفت و حیا را از بین ببریم تا حجاب از بین برود و این کار را هم از طریق ماهواره و فیلم های آنچنانی و هم از طریق فیلمهای تلوزیونی ساخت داخل و عادی سازی رابطه با نامحرم میتوان انجام داد .
2 - حجاب را امل بودن جلوه میدهیم به این طریق که در فیلمهای مختلف شخصیت ضعیف را با حجاب قرار میدهیمو قهرمانان را بدحجاب قرار میدهیم.
3 - بد حجابی را عادی میکنیم به این وسیله که در فیلمها بازیگران جوان و زیبا را بدون حجاب لازم به نمایش در می آوریم .
4 - الگوهای جامعه را بی حجاب میکنیم ، به این ترتیب که بازیگران محبوب ورزشکاران شخصیتهای مهم علمی و عملی را بد حجاب میکنیم .
5 - مانع برخورد با بد حجابی میشویم . اگر کسی متعرض بد حجابی شد با او برخورد میکنیم و او را افراطی خطاب میکنیم و با تمام قدرت ممکن نیروهای مبارز با بد حجابی را از قبیل نیروی انتظامی مورد حمله قرار میدهیم ، چه از طریق روزنامه های در اختیارمان چه از طریق تریبون و ...
6 - افکار لائیکی و دین گریزانه را رواج میدهیم و شبهه افکنی میکنیم تا پشتوانه فکری حجاب از بین برود . ( دل باید پاک باشد ، یک تار مو مشکل ما نیست )
7- جوانان را به سمت مد گرایی سوق دهیم و به وسیله مد حجاب را از آنها بگیریم .
8 - مردم را پای ماهواره ها میخکوب کنیم و اعتماد آنها را به ماهواره جلب کنیم تا به این وسیله بتوانیم افکار آنان را مدیریت کنیم .
9 - ترس از نا محرم را با کنار هم قرار دادن دختر پسر در محیط های اجتماعی از قبیل دانشگاه و اداره و غیره از بین میبریم و شوخی با نا محرم و دوستی با او را جایگزین آن میکنیم .
10- مصداق های بد کار یا افرادی که چهره اجتماعی بدی دارند و در با حجاب هستند را بزرگ میکنیم ، آنقدر بزرگ میکنیم تا با حجاب ها تضعیف شوند و به خاطر ترس از نگاه بد هم که شده حجاب را کنار بگذارند .
11 - مانتو ها و لباسهای تنگ و بی حجاب را مد میکنیم و به صورت فراوانو ارزان در اختیار مردم قرار میدهیم در مقابل لباسهای مناسب و اسلامی را گران و کم یاب میکنیم .
12 - مردم را نسبت به روحانیت و مراجع بد بین میکنیم و نفوذ آنها را بین مردم از بین میبریم .
13 - ماهیت حجاب به ویژه چادر را زیر سوال میبریم برای این کار لازم است تا تناقضاتی بوجود بیاوریم مثلا از افراد شناخته شده در رد حجاب و چادر کمک بگیریم.
14 - برنامه هایی به وجود می آوریم تا اخطلاط دختر و پسر بوجود آید مانند جشنواره های تابستانی که در پارکها برگزار میشود یا می توان از مراسم مختلف استفاده کرد .
15 - بد حجابی را بوسیله موسیقی و سینمای مبتذل تبدیل به ارزش می کنیم
16 - و ....
البته در مورد هر کدوم از این برنامه ها می شود ساعت ها حرف زد و کتابها نوشت .
دوستان عزیز اگر نکته ای به نظرتون میرسه حتما نظرتون رو بگید تا استفاده بکنم
لطفا نظر بذارید!!!
کار از شبیخون فرهنگی گذشته و به قتل عام فرهنگی رسیده است .
صدا و سیما نیز بیکار نیست و دختران جوان را با آرایش غلیط گاه داخل چادر کرده و به عنوان یک دختر مذهبی و مومن جلوه می دهد بدون توجه به اینکه میان ایمان یک زن مومن و آرایش مقابل نامحرم تناقضی به اندازه بهشت و جهنم حاکم است.
دوستان جناب مهندس مشایی هم بازار گرمی دارند ، روزنامه دار شده اند و در دفاع از حقوق زن روزنامه چاپ می کنند اما کدام زن ؟
عزیزان به نظر بنده چون مبنای فکری آقای مشایی و دوستان و همراهانشان و برخی از اعضای دولت منحرف و غیر دینی و گاها ضد دینی است ، هر اقدامی انجام دهند خلاف اسلام و به ضرر انقلاب تمام می شود وضربه بر پیکره اسلام می زند .
متاسفانه مبنای خدمت در حلقه دولت قبول ولایت آقای مشایی است ، به همین دلیل اعضای دولت یا باید مطابق میل حضرت آقای مشایی برخورد کنند یا به سرنوشت وزرای سابق و آقای مصلحی دچار خواهند شد .
ای کاش آقای رئیس جمهور در مورد مشایی تجدید نظر کند .
پروردگارا اگر این منحرفان قابل هدایت نیستند هرچه سریعتر نابودشان فرما .
( دوستان نظر یادتون نره چون از نظراتتون استفاده میکنم )
لطفا نظر بذارید!!!
بسم الله الرحمن الرحیم |
لطفا نظر بذارید!!!